Thursday, 19 July 2012

Hati Berbisik

aku bukanlah superman
aku juga bisa nangis
bila kekasih hatiku
pergi meninggalkan aku....

Assalamualaikum...arini tetibe datang mood nak post video nie...ni antara lagu febret Cik Tulip jugak ni....saje bagi korang layan dulu lagu ni....
Starting entri tu takde kene mengene langsung dengan lirik lagu tu...hehe..ouh malam ni bakal diumumkan tarikh bermulanya ibadah puasa bagi seluruh umat Islam di Malaysia....tak lama lagi berpuasalah kita yer...semoga Ramadhan ini memberi seribu keberkatan pada kita semua...insyaAllah...
owkey, tu jek Cik Tulip nak share...daa~
Cik Tulip Menulis: hanya kepada-Nya kita bisikkan apa yang terbuku di hati...
Post a Comment