Wednesday 16 May 2012

Bila Rasa Mengantuk Menguasai Diri

Assalamualaikum....hah korang2 sumer mesti ramai yang dah lena diulik mimpi kan tatkala Cik Tulip masih gigih menghapdate entri ni. khas buat tatapan korang sume. jom layanz pic2 kat bawah ni...

Apabila rasa mengantuk menguasai diri...hasilnyer.........

bik, aku suruh ko sidai kain dalam mesin basuh tu bukannya suruh ko sidaikan diri ko kat ampaian

patotlah report aku tak sesiap lagi tipah oi, upenye ni lah kije ko yer

leman...leman...aku suruh ko kira berapa biji kesemuanya, ko tidur dalam tu plak ye leman....masak2

dah sejam doploh dua minit aku tunggu si jenab ni petikkan sayur kat kebun belakang tu...ini rupenye yang ko buat yer jenab

customer aku dah kol doblas kali dah tanya kuih dia bila nak sampai....rupenye kuih dia ko anto dalam mimpi yer melah...

punyalah lama aku tunggu ko fotostat empat lai mukasurat jek...rupenye ko fotostat diri ko yer.... 

joni, aku suruh ko cuci tandas bukan tidur dalam mangkuk tandas....mangkuk hayyunnn....

owkey, tu jek Cik Tulip nak share. daa~

Cik Tulip Menulis: tatkala rasa mengantuk menguasai diri, semua kije pon tak mampu dilakukan....ape pon tak boleh.....

5 comments:

Anum said...

hehehe
tido je la apa nak buat kan :)

Unknown said...

hahaha...betul tu anum

ch000tz said...

ngegada betul kan kucin² ni

✿✿mamAuni✿✿ said...

tomeinya..

salam perkenalan..bw & trus folo blog ni...ju singgah folo mamAuni plak..:D

Unknown said...

chootz:haah...banyak lemak...haha
mamAuni: salam perkenalan jua...okies cik tulip polow..hiks...