Thursday 26 April 2012

Aku Stress Bila........


Assalamualaikum...haa...arini Cik Tulip nak buat entri pasal stress...(erk....stress kah kamu Cik Tulip)...jom scroll ke bawah tengok muke2 mereka2 yang stress mengikut situasi kejadian...

time aku banyak kije ni la lappy buat hal...tetibe jek "hang"....hasilnyer......

sumer kije diserahkan untuk disiapkan last minit.....paling best tepek stick note kat depan muke....camni

time nak kuar date ngan bofren ni la letrik takde so tak bole nak blow rambut yang messy giler....

cikgu bagi homework doploh dua muke surat time cuti sekolah 2 ari jek....ggrrrr

tak ingat step reaction penting walhal semalam dah stay up semata-mata nak hapal benda alah tu jek....

semalam aku dye rambut aku kaler merah tetibe arini bangun tengok dah kaler putih da rambut haku....

bos belanja member2 opis pegi lunch tapi aku plak kene stay opis sensorang gara2 nak tunggu sorang customer datang nak pick-up barang.....ko tak leh ke datang lepas lunch hour nanti

tetibe bofren aku kol mintak clash tanpa sebab musabab yang boleh diterima akal..rase cam nak picit2 jek dia cenggini...

pekerja2 aku besar kepala...hape korang ingat kepala aku tak bole jadi besar macam korang ker haa.....

akhirnya jadi cenggini......

ape pon yang berlaku....berdoalah semoga kita diberikan ketengan dan ketabahan hati dalam menghadapi setiap ujian & dugaan yang mendatang....insyaAllah

Cik Tulip Menulis: tak dapat bayangkan kalo Cik Tulip bertukar menjadi HULK.....

4 comments:

Unknown said...

aiyakkk awat nya dear.. ha ha ha mengamuk giler ni... jgn jadi sasau terus da le ek.. ha ha ha

Anonymous said...

cik tulip reka sendrik ke all those situasi?? haha kreatip tol..

Unknown said...

@Cik Pepari: memula cadangnye nak ngamuk...tetibe ter'baca' entri pasal mangkun hayun...hakhak...terus kensel...
@BP Boy: ade sesetengahnyer pengalaman sendirik ade sesetengahnyer dicungkil dr pengalaman owang len...haha

hyz said...

hahaha stress y betul2 menguji kesabaran kan?