Friday 20 April 2012

Menunggu Sesuatu yang Tak Pasti

ujan oh ujan...bila la kamu nak turun nie....

mana la laki aku pegi ni...da seminggu tak balik2

da sejam doploh dua minit aku tunggu heli abang pilot aku...kata nak landing sinie....

bang, sampai bilo den nak pose cenggini?..kaki den dah longuh, tengkuk den pon dah saket ni...ajo lah

berapa lama lagi la aku nak tunggu kapal titanic datang jemput aku kat sini ni....

dah 5 jam aku tunggu...satu kelibat bas ngan teksi pon aku tak nampak....

bila la gegurl aku ni nak balas message....


Cik Tulip Menulis: menunggu sesuatu yang belum pasti ibarat menunggu bulan jatuh ke riba....

4 comments:

Anum said...

ermmmmmmm
menunggu satu penantian yang hebat

Unknown said...

betul la anum...kadang2 sangat menguji kesabaran...

Azee Hana said...

penatian sangat memenatkan..

Unknown said...

betul tu hana....hakikatnye setiap insan akan hadapinye at least once in a lifetime