Sunday, 9 December 2012

Alkisah Rambut Punya Cerita

Assalamualaikum....Cik Tulip ni da macam chipsmore la...kejap ada kejap takde...huhu....maaf dihulur atas segala silap dan salah..(eh..tetibe jek)...arini entri simple dimple kapadia dari Cik Tulip..(hasil memerah otak mencari idea selama seminggu...owkey...tu tipu jerk..ngee~)

Cik Tulip rasa masa si ibu mengandung dulu mesti dia terkenan kepala alien gara2 minat mendalamnyer terhadap siri fofular The X-Files..so hasilnyer....

ni lah agaknyer rupe parasnyer anak hasil perkahwinan campuran antara mat salleh + negro = mat sallgro

gara2 gagal mendapatkan pokok kipas untuk dijadikan tanaman hiasan di rumah, si ibu sanggup menjadikan rambut anaknya saling tak tumpah seperti daun kipas..hamik ko...(erk, ni kes naya ni..leh masuk tele-dera)

ketaksuban tahap melampau terhadap sang pelangi...keh3..

perkara pertama yang terbayang di kepala tentunya da macam main cari jalan keluar ala2 istana takeshi tuh...tang rambut jurai tu da macam ular sawa la plak...eiii..geli

hape korang hengat dia nih tak reti nak berfesyen rambut spiky bagai ke??....

Owkey, tu jek Cik Tulip nak share..daa~


Cik Tulip Menulis: tetibe cam nak hangkat henpon baru...meh bagi cadangan henpon ape yang hangat di pasaran yang memudahkan diri menghapdate blog walau di mana jua diri ini berada...eceh...
Post a Comment