Tuesday, 25 December 2012

Si Cantik Manis

Assalamualaikum...entri sebelum ni Cik Tulip dah pernah citer pasal cikedis febret Cik Tulip...pada yang terlepas pandang ni Cik Tulip link kan entri Suatu Ketika Dahulu....haa dah baca...arini entri sambungannyer plak tapi bukan nak citer pasal cikedis2 tersebut tapi nak citer pasal gula-gula hati...hehe...ni antara gula-gula febret Cik Tulip dulu hingga kini....

1. Torrone Barley Mint...ni species pantang jumpa..pasti lesap dalam mulut...hahaha

2. Polo...masa kekecik dulu selalu main doktor2...kengkonon makan ubat padahal makan gula ni ler...(alkisah hajat tak kesampaian nak jadi doktor)

3. Gula Bantal...ha yang ni kalo nak makan kene sorok2..kalo mak jumpa gerenti lesap tinggal asap jek...kempunan nanti...

4. Nano Nano...tertiber jek nak nyanyi lagu dia...nano,na na na na nano, na na na na nano, na na na na na nano nanooooo oooo

Mase kekecik mak pantau makan gegule...mak cakap kang gigi rosak jadi itam..ti senyum tak cantik...hahaha...masa tu mak takotkan camtu pon cayer giler...tu di zaman childhoodku doploh tahun yang lalu.....owkey da...len kali Cik Tulip nulis lagi...daa~

Cik Tulip Menulis: buka esbok tadi tetibe terjumpa sebijik Torrone Barley Mint...tanpa rasa bersalah dan memandang ke kiri, ke kanan dan ke belakang terus ngapp masuk mulut...ouhhh nikmatnya...alhamdulillah

Post a Comment