Wednesday, 11 January 2012

Dubai Yang Ohsem

Assalamualaikum....petang2 cenggini mata pon mulalah mengantuk. ditambah pula dengan cuaca mendung kelabu kat luar sane tu. sesuai sangat la dengan mood t.i.d.u.r....ouh ape kate kite segarkan mata yang mengantuk ni dengan gambar2 menarik yang didatangkan khas dari Dubai...hehe...(mode:verangan)
01

02
03


04

05
06

07

08

09


10

Amacam?cantik kan?bangunan2 kat atas ni ada yang dah siap dibina, ada yang dalam pembinaan dan ada jugak yang bakal dibina. owkey tu jek Cik Tulip nak share. daa~

Cik Tulip Menulis: pernah jejakkan kaki ke Dubai sekali jek mase tahun 2002. sekali jejakkan kaki ke sini pasti nak datang lagi
Post a Comment