Friday, 27 January 2012

Karnival Karangkraft 2012

....klik pada gambar untuk 'tumbesaran' imej.kehkeh...
Assalamualaikum....salam Jumaat buat sumer. ape plan korang weekend ni?ha...pada yang takde plan menarik, apa kata korang pegi Karnival Karangkraf 2012 bertempat di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf Seksyen 15, Shah Alam. boleh la cuci2 mata usha novel2 terbaru Alaf 21. bukan novel aje yang korang sume boleh dapat kat karnival ni ada jugak aktiviti2 menarik seperti demo masakan, pemakaian tudung, penanaman orkid, penanaman cendawan dan macam2 lagi la.Cik Tulip malas nak citer panjang jom kita pakat ramai2 pergi sekyen 15 Shah Alam jom...

Cik Tulip Menulis: alkisahnye duit dalam bank belom meningkat lagi. tu tandanye gaji belom masok. ouh cemana nak beli novel nieh....
Post a Comment